|
uw bedrijf en/of advertentie hier? contacteer Offstage.be |
|
|||||||
| Drums Voor de mensen mét gevoel voor ritme. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Zoek in onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo allemaal.
Mijn oudste zoon (bijna 9) is sinds vorige week begonnen met de lessen "slagwerk" bij de plaatselijke muziekschool. En dus zijn wij nu op zoek naar een drumstel voor hem om thuis te oefenen. Ikzelf ken er nagenoeg niks van (begin zelf nog maar net muziek te spelen) dus ben ik zoek naar zo veel mogelijk tips. Kunnen jullie helpen ? Akoestisch of elektronisch ? Waarop letten bij 2de hands ? Goeie/slechte winkels in de omgeving van Antwerpen ? Maxixmumbudget is ongv. 500€. Mijn vrouw is afgelopen weekend al wel eens een kleinere winkel binnen gestapt om het aanbod daar te bekijken. Er werd daar een basissetje voorgesteld van om en bij de 350€, maar zijzelf vond dat al erg goedkoop klinken (vnl. de bekkens) veregeleken met een 500€ duurdere drumkit die ernaast stond. Ik weet wel dat bekkens te vervangen zijn, maar ik wil uiteraard niet méér geld gaan uitgeven om een goedkope drumkit goed te laten klinken. Alle tips zijn welkom ! |
|
|
||||
|
||||
|
Tja, een set van 500 euro zal meestal wel vrij goedkoop klinken...
Zie eerst of het lukt op een iets goedkopere set, je kan een basisdrum krijgen voor 200 euro in Matty's Music (drums only) naast de N70 in Lokeren. Dit zijn 2dehands drums die nog wel van goeie kwaliteit kunnen zijn,mits wat stemwerk. neem daar nog wat degelijke cimbalen bij en je bent vertrokken. Indien hij zou willen blijven verder drummen, kan je een betere drum kopen. cimbalen zijn niet meer nodig, want die hou je bij van de vorige set. daarom moeten het ook wel degelijke cimbalen zijn. Paiste 2002 zijn nog altijd wel prijs/kwaliteit in orde. daar vind je zelfs sets van in een pakket om te prijs te drukken. Je kan altijd proberen op 2dehands sites rond te neuzen naar leuke sets, maar laat je dan best niet vangen. Ik zou zeker niet zeggen dat je er niet veel van af weet dan
www.myspace.com/wishingwellmetal || www.myspace.com/stephan.noens || www.vi.be/ludwigrock || www.myspace.com/3lemonsandadrumstick Endorser voor www.patsticks.nl -> Huurbaar voor optredens in alle genres (Drums en Percussie) -> Drumlessen aangeboden op alle niveau's en in alle stijlen (Regio Waasland) (stephannoens@hotmail.com) SHOP: shops.kapaza.be/metaalstoelpoot |
![]() |
| Tags |
| drumstel beginner |
| Onderwerpopties | Zoek in onderwerp |
| Weergavemodus | |
|
|