uw bedrijf en/of advertentie hier? contacteer Offstage.be

Ga Terug   The Offstage-Forum > Techniek & Electronica > DIY Gitaar
FAQ iTrader Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

DIY Gitaar Allerhande customizing, algeheel gepruts en experimentjes op gitaren.

Antwoord

Onderwerpopties Zoek in onderwerp Weergavemodus
Oud 04-27-2008, 18:09
chilipepper's Avatar
chilipepper chilipepper is offline
Light-Guy

iTrader: 100 %
chilipepper will become famous soon enough
Standaard

Sledge,
delete eens effen je vierdubbele posts man!

Mods, misschien points from the belgian jury toevoegen aan de namen uit de lijst? bvb. door vermelding van iets in de zin van "1 negatieve beoordeling" of "20+/1-", up te daten door de forumleden en mits een post met uitleg?

Kan dat?

Laatst aangepast door chilipepper : 04-27-2008 om 18:12.
Met citaat antwoorden
Oud 05-12-2008, 23:55
SlasZ SlasZ is offline
Groupie

SlasZ is on a distinguished road
Standaard

Waar kan ik in West-Vlaanderen best terecht voor een rewire van een electrische gitaar? De 2 die in de lijst staan zijn blijkbaar vooral acoustische gitaarbouwers.
Met citaat antwoorden
Oud 05-30-2008, 15:46
onze_jef's Avatar
onze_jef onze_jef is offline
Guest Musician

onze_jef has a spectacular aura aboutonze_jef has a spectacular aura about
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door silenthedges Bekijk Bericht
Mijn ervaring met Braekman:

(lang verhaal)

M'n mag mij steeds contacteren voor het ganse verhaal. Ik weet zeker dat Kristof een gans ander verhaal heeft. Ik ben er niet op uit mensen onderuit te halen, maar als ik kan voorkomen dat iemand hetzelfde als mij meemaakt, graag!!!

Hier een zeer aangename ervaring met Braekman, zonet mijn Starfire gaan ophalen en ze is perfect afgesteld (potmeter vervangen, intonatie + nut afgesteld). Ik had ze enkel binnengedaan omdat er en pot kapot was en omdat alle electronica lag te rammelen. Hij vond het nodig te nut wat meer uit te vijlen en de bespeelbaarheid van die gitaar is merkelijk verbeterd met een minimale afstelling.

Citaat:
Origineel gepost door chilipepper Bekijk Bericht
Sledge,
delete eens effen je vierdubbele posts man!

Mods, misschien points from the belgian jury toevoegen aan de namen uit de lijst? bvb. door vermelding van iets in de zin van "1 negatieve beoordeling" of "20+/1-", up te daten door de forumleden en mits een post met uitleg?

Kan dat?
Goed idee!

In zijn atelier een kwartiertje zitten spelen terwijl hij aan men zelfbouw aan het werken was die normaalgezien morgen zou moeten klaar zijn (hals bijstellen, frets levellen, brug dieper in de body gelegd, nut afstellen,...) en wat daar tot hiertoe aan gedaan was zag er zeer goed uit.

Leuk dat hij aan de hand van mijn speelstijl wist hoe hij men gitaar zou afstellen.
Raketkanon op Last.fm
Met citaat antwoorden
Oud 05-06-2009, 17:56
Aladin111 Aladin111 is offline
Luisteraar

iTrader: 0 %
Aladin111 is infamous around these parts
Standaard

Nog een gitaarhersteller gevonden in de buurt van Gent
Kurt Decorte WORKSHOP
Reginald Warnefordstraat 120, B-9040 St.-Amandsberg (Ghent), BELGIUM
Heb er een oude jazzgitaar met cracks laten herstellen/lijmen.
Tevreden over het werk + gitaar degelijk afgesteld.
Vriendelijke man - wachttijd = wel lang.
Met citaat antwoorden
Oud 09-28-2009, 12:17
wout'erp wout'erp is offline
Luisteraar

iTrader: 0 %
wout'erp is infamous around these parts
Standaard

Hoi,
kben nieuw op dit forum, maar het leek mij wel een degelijke plaats om mijn vraag te posten. Bij deze; Ik heb een aantal jaar terug een gibson les paul special (een reissue, geen vintage jammer genoeg) aangeschaft en ben daar tot nu toe zeer tevreden van geweest. Tegenwoordig begint ze echter een beetje van haar klank te verliezen; als ik de switch op de rythem-stand zet klinkt ze heel erg dof en slordig. Eerst dacht ik dat het aan mijn nieuwe versterker lag, maar nu denk ik dat het toch de gitaar zelf is. De uiteindelijke vraag; weet iemand waar in Gent ik mijn gitaar best kan binnen doen? Ik woon hier nog niet zolang dus heb nog geen ervaring met gitaarwinkels -herstellers hier. op het forum zag ik al de naam Kurt Decorte, maar die zijn site doet mij uitschijnen dat hij zich vooral op akoestische en oude gitaren richt + er stond op het forum dat de wachttijd nogal lang was terwijl ik ze volgend weekend echt graag terug zou willen hebben. Euhmja, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen... Alvast merci!
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Geavanceerd zoeken
Weergavemodus

Berichting Regels