|
uw bedrijf en/of advertentie hier? contacteer Offstage.be |
|
|||||||
| Gestolen Gear De minst leuke tread van allemaal. Is je gear gestolen, plaats foto's en serienummers hier. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Zoek in onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|||
|
|||
|
hallo
mijn ltd eclipse gitaar werd woensdagavond 17 maart gestolen uit mijn auto. dit gebeurde in asse in de nieuwstraat. het gaat om een zwarte ltd ec-50 eclipse model, zoals op de foto te zien is. er is aan de kop een beetje lak af, en de gitaar heeft over heel de body gebruikssporen. de 3 volume en tone knoppen zijn aan de topzijde serieus geschaaft, dit maakt mijn gitaar heel herkenbaar. er zitten ook emg's in ipv de standaart pickups. de gitaar is geen fortuin ofzo waard, maar het was mijn eerste deftige gitaar, en ik heb er veel memorabele momenten mee gehad, en ik ben er ongelooflijk aan gehecht. ik hoop ze terug te vinden. hopelijk duikt ze ergens op en ziet iemand het. help mij alstublieft, laat mij metteen iets weten moest je ze ergens tegenkomen, of iets dat er op lijkt, in ne winkel, op internet te koop ofzo.. zoveel zijn er niet in de omloop denk ik. mijn telefoonnummer: 0479.89.53.73 email: ec_in_flames@hotmail.com in mijn auto zat ook een rugzak met 40 dezelfde nieuwe cd's van mijn band, some pedestrians, wat ook nogal groot verlies is voor ons.. ik vraag mij af wat iemand gaat doen met zoveel dezelfde cd's, maar het kan altijd ergens opduiken. bedankt voor 't lezen en mss tot binnenkort, Maxime ![]() ![]() Laatst aangepast door eclipse_ : 03-19-2010 om 16:46. |
![]() |
| Tags |
| gitaar gestolen |
| Onderwerpopties | Zoek in onderwerp |
| Weergavemodus | |
|
|