|
uw bedrijf en/of advertentie hier? contacteer Offstage.be |
|
|||||||
| DIY Gitaar Allerhande customizing, algeheel gepruts en experimentjes op gitaren. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Zoek in onderwerp | Weergavemodus |
|
|
||||
|
||||
|
Sledge,
delete eens effen je vierdubbele posts man! Mods, misschien points from the belgian jury toevoegen aan de namen uit de lijst? bvb. door vermelding van iets in de zin van "1 negatieve beoordeling" of "20+/1-", up te daten door de forumleden en mits een post met uitleg? Kan dat? ![]()
insane in the membrane Laatst aangepast door chilipepper : 04-27-2008 om 18:12. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Hier een zeer aangename ervaring met Braekman, zonet mijn Starfire gaan ophalen en ze is perfect afgesteld (potmeter vervangen, intonatie + nut afgesteld). Ik had ze enkel binnengedaan omdat er en pot kapot was en omdat alle electronica lag te rammelen. Hij vond het nodig te nut wat meer uit te vijlen en de bespeelbaarheid van die gitaar is merkelijk verbeterd met een minimale afstelling. Citaat:
In zijn atelier een kwartiertje zitten spelen terwijl hij aan men zelfbouw aan het werken was die normaalgezien morgen zou moeten klaar zijn (hals bijstellen, frets levellen, brug dieper in de body gelegd, nut afstellen,...) en wat daar tot hiertoe aan gedaan was zag er zeer goed uit. Leuk dat hij aan de hand van mijn speelstijl wist hoe hij men gitaar zou afstellen.
|
|||
|
|||
|
Nog een gitaarhersteller gevonden in de buurt van Gent
Kurt Decorte WORKSHOP Reginald Warnefordstraat 120, B-9040 St.-Amandsberg (Ghent), BELGIUM Heb er een oude jazzgitaar met cracks laten herstellen/lijmen. Tevreden over het werk + gitaar degelijk afgesteld. Vriendelijke man - wachttijd = wel lang. |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi,
kben nieuw op dit forum, maar het leek mij wel een degelijke plaats om mijn vraag te posten. Bij deze; Ik heb een aantal jaar terug een gibson les paul special (een reissue, geen vintage jammer genoeg) aangeschaft en ben daar tot nu toe zeer tevreden van geweest. Tegenwoordig begint ze echter een beetje van haar klank te verliezen; als ik de switch op de rythem-stand zet klinkt ze heel erg dof en slordig. Eerst dacht ik dat het aan mijn nieuwe versterker lag, maar nu denk ik dat het toch de gitaar zelf is. De uiteindelijke vraag; weet iemand waar in Gent ik mijn gitaar best kan binnen doen? Ik woon hier nog niet zolang dus heb nog geen ervaring met gitaarwinkels -herstellers hier. op het forum zag ik al de naam Kurt Decorte, maar die zijn site doet mij uitschijnen dat hij zich vooral op akoestische en oude gitaren richt + er stond op het forum dat de wachttijd nogal lang was terwijl ik ze volgend weekend echt graag terug zou willen hebben. Euhmja, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen... Alvast merci! |